Siidpehme lilledega kaelasall, roosade lilledega
Tooted väljastame 1-3 tööpäeva jooksul.
Siidi sisaldusega ülipehme sall, mis paitab Su nahka ja ütleb sulle aitäh! KLIENTIDE LEMMIK!
MATERJAL: 20% siid, 80% puuvill
SUURUS: 75*150 cm
HOOLDAMINE: 30* õrnpesu
Toodet hoolega hoides saate kauem koos aega veeta :)
Tooted väljastame 1-3 tööpäeva jooksul!
KAUBA TRANSPORT
Transport SmartPOST pakiautomaati 3,62 €
Transport Omniva pakiautomaati 3,90 €
Transport SmartPOST Soome pakiautomaati 9.90 €
Transport DPD pakiautomaati 4.90 €
Transport kulleriga soovitud asukohta 6.90 €
Transport postkontorisse 6 €
Tarneaeg: Naiste linased rõivad (kleidid, pluusid, tuunikad ja püksid) tarneaeg 3-5 tööpäeva.
Linane voodipesu, linased sallid ning meeste rõivad valmistatakse üldjuhul pärast tellimuse esitamist, tarneaeg 14-30 tööpäeva. Kui eelpool loetletud tooted on laos (vastav märge LAOS), siis tellimuse täidame 3-5 tööpäeva jooksul. Tooted valmistatakse käsitööna!
Toote tagastamisel tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada järgnevalt:
Täidetud taganemisvorm saada e-kirja aadressile epood@S1.ee või
saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile epood@s1.ee
Müüjale saabunud tagastusi aksepteeritakse üksnes koos täidetud tagastusvormi või -avaldusega. Toote tagastamisel Müüjale lisa arve koopia tootega kaasa.
Taganemisvormi saad alla laadida siit SIIT
Toote tagastamine/vahetamine on tellijale tasuline, tasuda tuleb otse teenuse pakkujale. Tagastuskood S1e-poel puudub.
S1 e-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti Maksekeskuse vahendusel.
TAGASTUS SAATA :
Saaja: S1 e-pood
Pakiautomaat: Saku Selver (Itella, Omniva, DPD)
Telefon: 56987410
Email: info@S1.ee
Ümbervahetatav või tagastatav toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega. Toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja ükses nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
Klient on kohustatud avama pakendi alati ettevaatlikult, tooteid kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.
Tagastamisel paki toode hoolikalt. Kui toode on saanud kahjustada, jätab S1 e-pood kahjustatud toote eest raha tagastamata.